Voeding om een Platte Buik te Krijgen? 3 Tips voor een Strakke Buik8 min read

0
164
VOEDING OM EEN PLATTE BUIK TE KRIJGEN

Voeding om een platte buik te krijgen? Ik moet je teleurstellen. Er bestaat geen wonderbaarlijke voeding om een platte buik te krijgen. Een pilletje, middeltje, dieet of training waardoor je binnen een korte tijd een platte buik hebt. Dat kan simpelweg niet. Was het maar zo’n feest. 

Als dat zo was had IEDEREEN wel een prachtige afgetrainde buik. Niemand zou last hebben van overgewicht. 

Toch begrijp ik je. De zomer komt eraan. Je wilt in topvorm zijn. Vaak is de buik het moeilijkste gebied waar het vet pas op het laatst vanaf gaat. Leg je er bij neer en ga aan de slag. 

VOEDING OM EEN PLATTE BUIK TE KRIJGEN We willen die sixpack maar al te graag. Ook ik heb hier veel moeite voor gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Eerlijk? Ik heb er JAREN over gedaan. Door de jaren heen ben ik geregeld de fout in gegaan. In dit artikel geef ik je DE 3 beste tips om binnen afzienbare tijd een platte buik te krijgen.

Het mooie is dat je er niet eens voor hoeft te sporten. “Abs are made in the kitchen.” zeggen ze wel eens. Nu klopt dat grotendeels. Trainen naast de juiste voeding biedt absoluut voordeel ten opzichte van alleen voeding. Je gaat het jezelf een stuk makkelijker maken. Alleen is sporten en/of fitnessen eenmaal niet voor iedereen weggelegd.

Vandaar dit artikel waarin je leert hoe je met voeding een platte buik krijgt. Dit artikel is overigens niet alleen voor mannen, maar ook voor de vrouw uitermate geschikt. Aan de hand van bewezen wetenschappelijke onderzoeken laat ik je zien welke COMBINATIES zorgen voor een platte buik. Binnen drie maanden resultaat door een aantal slimme en effectieve ingrepen!

1. Intermittent Fasting – niet minder eten, maar minder VAAK eten.

Hoe het ook went of keert. Uiteindelijk draait het allemaal om een negatieve energiebalans. Je wilt minder eten dan je verbrandt of meer verbranden dan je eet. 

Persoonlijk haat ik het om te diëten. Chronisch minder eten. Chronisch honger lijden. Ik moet er niet aan denken. Sommige mensen gaan toch behoorlijk ver om het lichaam te krijgen waar ze van dromen.

VOEDING OM EEN PLATTE BUIK TE KRIJGEN
Periodes van NIETS eten (Intermittent Fasting) werkt effectiever en blijvend in vergelijking met  periodes van minder eten (diëten).

Ik ook. Maar anders. Tegenwoordig eet ik 1 tot maximaal 2 keer per week een hele dag (24 uur) NIETS. Oftewel Intermittent Fasting. Daarnaast stel ik mijn eerste maaltijd zo lang mogelijk uit op de dagen dat ik wel eet. Op het moment DAT ik eet, ga ik all-in. Zodra ik de eerste hap heb genomen op een dag, ben ik niet meer te stoppen.

Wel gezonde voeding uiteraard. Veel plantaardig voedsel. Veel vezels, rijk aan vitaminen en mineralen. De juiste eiwitten en veel gezonde vetten. Hiermee beperk je dus niet HOEVEEL je eet, maar HOEVAAK je eet. Dit werkt voor bijna iedereen die ik ken veel beter dan. Je hoeft je niet meer bij elke maaltijd te beperken.

Niet meer nadenken bij een maaltijd of je wel of niet te veel eet. Calorieën tellen? Nee.

Als ik eet, wil ik ook goed eten tot ik helemaal verzadigd ben. Dus dit is de eerste en de beste tip. Ga jezelf verdiepen in intermittent fasting en ontdek wat dit voor jou en jouw lichaam kan betekenen. In het begin schreef ik je dat er geen wondermiddel bestaat. Daar heb ik over gelogen.

Intermittent Fasting is namelijk een wonder. Zonder deze manier van eten of eigenlijk NIET eten had het véél langer geduurd voordat ik het lijf kreeg wat ik wens. Verdiep je erin. Experimenteer ermee. En geniet van wat het voor je kan doen (niet alleen maar een platte buik).

Verlaag je eet-frequentie tot één of twee keer per dag binnen een bepaald tijdsblok. 

2. MCT-Olie

Kortgeleden ben ik op een vrij onbekende olie gestuit dat als wondermiddel verkocht wordt. Al denk ik dat dat wat overdreven is. Toch kan deze olie van een kokosnoot een geweldige bijdrage bieden aan een platte buik.

Vergis je niet. MCT-Olie is iets heel anders dan Kokosolie wat je in de supermarkt of bij de toko koopt. Ik ga je uitleggen waarom MCT-olie bijdraagt aan verhoogde vetverbranding.

  • MCT-Olie bevat slechts 8.3 kcal p/g in plaats van 9 kcal p/g normaal in vetten.
  • Het verhoogt je metabolisme.
  • MCT-Olie werkt qua energieafgifte vergelijkbaar met koolhydraten. Eenmaal ingenomen wordt het snel opgenomen in je bloed en krijg je snel energie wat naar je organen en hersenen wordt gebracht. Schrik niet, want je insuline wordt niet gespiked, zoals bij koolhydraten.
  • Doordat je lichaam deze olie zo snel opneemt stimuleert het vervolgens je vetverbranding. En DAT is nou precies zo interessant. Het mobiliseert je vet om te verbruiken als energie. Het verhoogt je metabolisme. PLUS door MCT-Olie te nemen ben je sneller verzadigd.
  • Daarnaast, ook al heeft het weinig met een platte buik te maken, werkt MCT-Olie tegen diverse veelvoorkomende virussen en bacteriën. Het biedt naast de voordelen van de buitenkant ook ontgiftend voor de binnenkant.
  • De olie verhoogt je lichaamstemperatuur. Dit zorgt voor extra vetverbranding. Niet gek dus dat je het warm krijgt als je MCT-Olie neemt.

Reden genoeg om MCT-Olie van hoogstaande kwaliteit voor een fatsoenlijke prijs te nemen!

Tip: Bak of kook niet met MCT-Olie. Wat ik je wil aanraden om te doen is om in de ochtend een of twee theelepels MCT-Olie in je koffie of thee te doen. Samen is dit een prachtige combinatie om vetcellen te mobiliseren voor verbranding.

3. De KMA-Mix in de ochtend

Als laatste geef ik je een vetverbrandend shotje (zonder alcohol). Waarbij je je lichaam in vetverbrandingsmodus zet. Dit komt doordat het shotje erg zuur is. Je lichaam moet werken om dit basisch te maken. Dit werkt zeer krachtig om vetcellen te mobiliseren.VOEDING OM EEN PLATTE BUIK TE KRIJGEN

Het werkt tevens geweldig vlak voor het sporten als extra boost. Ook al vindt niet iedereen het even lekker, voor mij werkt het beter dan koffie om wakker te worden.

Ingrediënten:

  1. 2 eetlepels Appelcider Azijn.
  2. 2 theelepels vers geperste citroensap.
  3. chilipoeder of cayennepeper (zoveel als je wil en wat je kan hebben).
  4. 1 theelepel Roze Himalaya Zout.
  5. Een klein beetje water.

Mix de 5 ingrediënten door elkaar en klap het in één keer achterover. Doe daarna nogmaals wat water in het bekertje en drink dat op. Op die manier heb je alles ingenomen.

Klap deze ochtend-mix in één keer achterover voor een fantastisch resultaat op termijn.

Extra tips, drank en voeding om een platte buik te krijgen

Bewezen is dat je vetverbranding stijgt tijdens Intermittent Fasting. De piek van vetmobilisatie staat op de 18 uur t/m 24 uur niet eten. Ik wil je daarom aanraden om, net als ik, één of twee dagen per week NIETS te eten. 

Rogier in 2018

Je wilt natuurlijk dan wel voldoende water drinken. Daarnaast wordt de vetverbranding verhoogd door het drinken van zwarte koffie en groene thee. Doen dus! Doe er echter geen suiker en geen melk bij in! Dit verpest alles door de insuline-spike.

De laatste tip die ik je op het hart wil drukken is dat je niet minder wilt eten, maar je wilt focussen op minder vaak eten. Verminder puur je frequentie naar twee of zelfs één keer per dag eten.

“Ja, maar ik lees overal dat je 6 keer per dag moet eten om je stofwisseling hoog te houden.” De grootste f****** bullshit die er bestaat. Serieus, wie dat ooit de wereld in heeft geholpen, spoort niet. Wat denk je dat >50% van alle Nederlanders en Amerikanen te dik is. Juist. Ze eten te vaak, te veel en te slecht.

Concreet: “Wat wil je doen qua voeding om een platte buik te krijgen?”

  • Stop met vaak te eten. Onze lichamen zijn nog steeds ingesteld hoe we leefden in de oertijd. ’s Ochtends een kleine maaltijd en ’s avonds een flinke maaltijd na de jacht (als deze tenminste gelukt is). Geen wonder dat we te dik zijn gezien onze hoge frequentie van eetmomenten en juist lage lichaamsactiviteit; we zitten de hele dag…
  • Eet gezond.
  • Gebruik de drie technieken zoals hierboven beschreven. Binnen drie maanden heb je, zelfs zonder te sporten, de meest platte buik OOIT.

Het Protocol voor een Droog Lichaam

Wil je binnen 2 weken 10 kilo afvallen? Dat gaat niet lukken vriend. Get real.

Om het lichaam te krijgen waar je van droomt moet er consistent hard gewerkt worden. Sinds kort is er een nieuwe methode ontwikkeld waarbij je de juiste dosering leert tussen training en voeding. Beide zijn twee cruciale factoren die samen met rust, slaap en herstel ervoor (kunnen) zorgen dat jij op termijn het lichaam krijgt waar je naar verlangt.

Als je al een tijd twijfelt of je wel het juiste doet, dan kan dit wel eens de oplossing bieden. Stop met het verspillen van jouw tijd, energie en moeite. Ga op strategische wijze bezig zodat jij het lichaam krijgt wat JIJ wil.

Grijp deze tijdelijke kans om binnen drie tot zes maanden je lichaam drastisch te transformeren naar een geweldig, krachtig en afgetraind lijf. Gebruik onderstaande link om dit protocol uit te proberen.

fitness schema 2 dagen
Dit protocol biedt de meest effectieve methode voor een krachtig lijf. 

Ja! Geef mij dat afgetrainde lijf 

Advertisement

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul je reactie in!
Vul hier alsjeblieft je naam in.